wtorek, 22 lipca 2014

Doświadczony stomatolog z Krakowa

Klika lat temu podczas wypadku niestety mój uśmiech stracił swój piękny wygląd. Długo wahałam się czy zdecydować się na implanty w tak młodym wieku. Z polecenia trafiłam do Centrum Stomatologii Cichoń w Krakowie. Otrzymałam tam fachową poradę już podczas pierwszej wizyty. Kompleksowe badania jakie zostały przeprowadzone pozwoliły dobrać odpowiedni sposób leczenia. Podczas konsultacji miałam wszystko jasno wyjaśnione w jaki sposób każda czynność będzie wykonywana i do czego będzie prowadzić.

  Ja miałam przeprowadzony zabieg jednoetapowy polegający na wszczepieniu gojącej śruby, po 8 dniach zostały ściągnięte szwy. Sam zabieg odbył się bezboleśnie, a przez to także bezstresowo. Profesjonalizm krakowskiego stomatologa rozwiewał mój strach przed implantologią. Dużą zaletą centrum stomatologii jest świadczenie usług na raty, dla wielu osób w obecnych czasach niestety kwestia finansowa jest problemem hamującym do zdrowia jamy ustnej, dodatkowe wszystkie formalności załatwiane są w centrum Cichoń, bez pośredników. Profesjonalny sprzęt i wykwalifikowana kadra pracownicza zapewniają komfort i bezpieczeństwo świadczonych usług.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz