wtorek, 22 lipca 2014

Przyjazne przedszkole na warszawskim Mokotowie

Przed każdym z rodziców pojawia się problem wyboru opieki dla swojego dziecka. Jest to niezwykle ciężki wybór, podjęcie decyzji komu powierzyć sprawowanie opieki nad swoją pociechą. Większość najchętniej chciała by mieć sprawdzoną, troskliwą i opiekuńczą osobę, ale zwłaszcza przy pierwszym dziecku trudno jest mieć sprawdzoną osobę czy też placówkę. Owszem można polegać na rekomendacji innych, ale nie ma to jak sprawdzać na własnej skórze. W naszym przypadku tak długo jak to tylko było możliwe staraliśmy się zaaranżować opiekę dla naszego jedynaka wśród rodziny. Niestety przyszedł jednak moment kiedy trzeba było już oddać dziecko pod opiekę innych i wysłać dziecko do przedszkola. Zależało nam na przedszkolu w Warszawie na Mokotowie, z uwagi na fakt iż była to lokalizacja naszego miejsca zamieszkania i mojego miejsca pracy. Konkurencja przedszkoli chociażby na samym Mokotowie w Warszawie jest duża.

  Każde ma wiele do zaoferowania dla maluchów więc podjęcie decyzji stanowiło nie lada problem. Byliśmy w kilku placówkach na dniu otwartym żeby zapoznać się od środka i obserwowałam zachowanie mojego dziecka w każdym z miejsc co miałam nadzieje, że pomoże nam w podjęciu decyzji. Faktycznie placówka, która najbardziej odpowiadała mi i mojemu mężowi jak się okazało najbardziej także przypadła do gustu naszemu synkowi. Antek codziennie idzie tam z ogromną przyjemnością, a nas cieszy zorganizowanie czasu pobytu tam dziecka. Mają dużo zajęć gimnastycznych i plastycznych co rozwija nasze dziecko. Na własnej skórze sprawdziliśmy Zakątek Radości i polecamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz